Αυξήστε το μεταβολισμό σας με 7 βήματα!

metavolismos Η αύξηση του μεταβολισμού μπορεί να σας βοήθησε να χάσετε τα περιττά κιλά, αλλά και να τρώτε χωρίς να παχαίνετε. Ο μεταβολισμός δεν είναι βέβαια μία διαδικασία που μπορεί κάποιος να την επηρεάσει άμεσα, ωστόσο υπάρχουν τρόποι που βοηθούν το μεταβολισμό σας να αυξηθεί.

 

Γυμναστική

Εάν αυξήσετε τη μυϊκή μάζα και προπονήστε, τότε καταφέρνετε να καίτε θερμίδες και σε ηρεμία. Στην ουσία οι περισσότεροι μύες σημαίνουν καλύτερο μεταβολισμό.

 

Συχνά γεύματα – όχι σε δίαιτες πείνας

Σύμφωνα με τους ειδικούς είναι ιδανικό να τρώμε 4 με 6 γεύματα την ημέρα, που περιλαμβάνουν τα τρία κύρια και τρία σνακ. Έτσι ο οργανισμός δεν πεινάει. Παράλληλα οι ειδικοί εφιστούν την προσοχή στις δίαιτες πείνας. Δεν πρέπει λοιπόν να μειώνετε δραστικά την θερμιδική σας πρόσληψη, γιατί τότε ο οργανισμός ενεργοποιεί μηχανισμούς εξοικονόμησης ενέργειας (δηλαδή θερμίδων), με συνέπεια να μειώνει τον μεταβολισμό.

 

Ναι στις πρωτεΐνες

Έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πρωτεΐνες, που βρίσκονται στο κρέας, το ψάρι, τα αυγά, τα γαλακτοκομικά, σταθεροποιούν την έκκριση της ινσουλίνης στην κυκλοφορία του αίματος, κάτι που επιδρά θετικά στο μεταβολισμό.

 

Αυξήστε τις καθημερινές δραστηριότητες

Αυξάνοντας τις δραστηριότητες που κάνετε καθημερινά, κάιτε θερμίδες και αυξάνετε τον μεταβολισμό σας. Μπορείτε για παράδειγμα να χρησιμοποιήσετε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, να πάτε κάπου με τα πόδια αντί να πάρετε το αυτοκίνητο κλπ. Τέτοιου είδους αλλαγές για 20 λεπτά την ημέρα μπορεί να προκαλέσουν επιπρόσθετη απώλεια 100 θερμίδων την ημέρα.

 

Αρκετός ύπνος

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει πιο εύκολα σε περιττά κιλά. Έρευνες στις ΗΠΑ απέδειξαν ότι άνθρωποι με 4 ώρες ύπνο κατά μέσο όρο το βράδυ έχουν χαμηλότερο μεταβολισμό απ' ό,τι αυτοί που κοιμούνται 8 ώρες.

KEELPNO

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

farmacy

banner 2a