Έρευνα: Γιατί μας αρέσει να παρακολουθούμε τηλεόραση;

watching tv

Κλασσική αγαπημένη συνήθεια των περισσοτέρων η χαλάρωση μπροστά από την τηλεόρασή τους… Σειρές, ειδήσεις, μαγκαζίνο και άλλα πολλά ανάμεσα σε αυτά που παρακολουθούν καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι… Γιατί όμως μας αρέσει η τηλεόραση;  


Σε αυτό το ερώτημα θέλησαν να απαντήσουν ερευνητές για λογαριασμό εταιρείας ηλεκτρονικών ειδών. Η έρευνα διεξήχθη σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Βέλγιο, Σουηδία και Ελβετία, σε δείγμα 4.500 ενηλίκων (ηλικιών 16 χρονών και άνω).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι Ευρωπαίοι τηλεθεατές είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί αναφορικά με τις πληροφορίες που αποκαλύπτουν σχετικά με το τι συμβαίνει σε μία τηλεοπτική σειρά ή εκπομπή. Μάλιστα, 7 στους 10, παραδέχτηκαν, ότι δεν θα αποκάλυπταν ποτέ σε κάποιον άλλον τη συνέχεια μιας σειράς, όπως δεν θα ήθελαν να συμβεί και σε εκείνους.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποδεικνύουν πως οι τηλεθεατές απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους τηλεοπτικές σειρές, με ποσοστό 52%, να δηλώνουν, ότι παρακολουθούν μόλις ένα επεισόδιο κάθε φορά.

Αντίθετα στην Ιταλία και την Ελβετία ποσοστό 60% και 62%, αντίστοιχα, των τηλεθεατών παρακολουθούν περισσότερα από ένα επεισόδια συνεχόμενα.

Το 36% των τηλεθεατών δηλώνουν πως πάντα ρωτούν έναν φίλο ή έναν συνάδελφο, αν έχουν παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη σειρά, προτού ξεκινήσουν να μιλούν γι' αυτήν μπροστά τους και τους αποκαλύψουν την πλοκή.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 50% των τηλεθεατών στην Ευρώπη, υποστήριξαν πως παρακολουθούν σειρές για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, αλλά αυτή η φυγή έρχεται με τα δικά της άγχη.

 

Σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι τηλεθεατές (46%) είναι τόσο συναισθηματικά δεμένοι με την τηλεόραση που στεναχωριούνται όταν τελειώσει η αγαπημένη τους σειρά. Παραπάνω από τους μισούς (51%) ξεκινούν μια νέα σειρά, με τον ένα στους έξι (16%) να παραδέχεται την ανάγκη του να καλύψει το κενό αμέσως με μια άλλη σειρά.

 

Παράλληλα, οι σημαντικές εξελίξεις σε μια τηλεοπτική σειρά «μένουν» στο μυαλό των Ευρωπαίων, καθώς μόνο το 43% των τηλεθεατών υποστηρίζει πως δεν ξανασκέφτεται άσχημα γεγονότα που συνέβησαν στους αγαπημένους τους τηλεοπτικούς χαρακτήρες και ένας στους τρεις (33%) Ευρωπαίους νιώθει άγχος μετά από μία σημαντική στιγμή στην πλοκή.

 

Τέλος, σχεδόν οι μισοί (45%) απορροφούνται την ώρα που βλέπουν τηλεόραση και γι' αυτό θα αγχωθούν ή θα θυμώσουν, αν κάποιος τους διακόψει.

KEELPNO

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

farmacy

banner 2a