Ζήστε περισσότερο, κάνοντας τζόκινγκ!

Princess-Runner

Εάν θέλετε να προσθέσετε χρόνια στη ζωή σας τότε ξεκινήστε το τζόκινγκ. Σύμφωνα με Δανούς ερευνητές και μετά από μελέτη πολλών χρόνων, άνδρες και γυναίκες που τρέχουν συστηματικά ζουν κατά μέσον όρο 6 χρόνια περισσότερο!

 

Μάλιστα οι ειδικοί συνιστούν τζόκινγκ με αργό ή μέσο ρυθμό, έτσι ώστε ναι μεν να λαχανιάζει ο δρομέας, αλλά να μην φτάνει τις αντοχές και το σώμα του στα άκρα.

 

Όπως επισημαίνουν, το συστηματικό τζόκινγκ χαρίζει μακροζωία και δεν χρειάζεται να τρέχει κανείς πολύ για να αποκομίσει αυτό το όφελος. Μετά από πολυετή έρευνα τα στοιχεία έδειξαν πως, το τζόκινγκ αύξανε το προσδόκιμο επιβίωσης των ανδρών κατά 6,2 χρόνια και των γυναικών κατά 5,6 χρόνια. Περαιτέρω ανάλυση έδειξε ότι 1 έως 2,5 ώρες τζόκινγκ με μέτριο ρυθμό την εβδομάδα, «χωρισμένο» σε 2 ή 3 προπονήσεις την εβδομάδα, είναι το ιδανικό για την μακροζωία.

 

Ο επικεφαλής της έρευνας δρ Σνορ, τόνισε ότι «η θνησιμότητα είναι χαμηλότερη σε όσους ασχολούνται με το τζόκινγκ με μέτρο, παρά σε όσους δεν κάνουν καθόλου τζόκινγκ ή σε όσους φτάνουν στα άκρα – ακριβώς όπως συμβαίνει και με το αλκοόλ. Οι δρομείς πρέπει να έχουν ως στόχο να λαχανιάζουν λίγο, αλλά όχι να μην μπορούν να πάρουν ανάσα».

 

Τα οφέλη του τζόκινγκ είναι πολλά. Ανάμεσα σε αυτά αυξάνει την πρόσληψη οξυγόνου, την ευαισθησία στην ινσουλίνη και τα επίπεδα «καλής» χοληστερόλης, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης και την πίεση. Επίσης βελτιώνει την λειτουργία της καρδιάς και του ανοσοποιητικού συστήματος, αυξάνει την οστική πυκνότητα και μειώνει την φλεγμονή και τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

KEELPNO

Εφημερεύοντα Φαρμακεία

farmacy

banner 2a