Θέλετε ιδανική σιλουέτα; Μετρήστε το φαγητό σύμφωνα με το... χέρι σας!

plam food

Θέλετε να χάσετε κιλά ή να διατηρήσετε την σιλουέτα σας; Τότε υπολογίστε την ποσότητα του φαγητού σας σύμφωνα με το χέρι σας, συνιστούν αμερικανοί ειδικοί.


 

Η παλάμη, η γροθιά και τα δάκτυλά σας δείχνουν ακριβώς τις ποσότητες από ορισμένα τρόφιμα που δεν πρέπει να υπερβαίνει όποιος θέλει να χάσει τα περιττά του κιλά, σύμφωνα με τους διαιτολόγους της Εθνοφυλακής των ΗΠΑ.

Για παράδειγμα εάν θέλετε να  φάτε κρέας, πρέπει να περιορισθείτε σε μία ποσότητα όση η παλάμη σας. Εάν αγαπάτε τους υδατάνθρακες, τότε πρέπει να περιοριστείτε στην εξής ποσότητα: μακαρόνια, ψωμιά, ρύζια κλπ δεν πρέπει να υπερβαίνουν την ποσότητα που αντιστοιχεί στην σφιγμένη γροθιά σας.

Η σφιγμένη γροθιά αντιστοιχεί επίσης σε διπλή μερίδα παγωτό - συνεπώς για να φάτε μια υγιεινή ποσότητα, πρέπει να καταναλώσετε τη μισή.

Όσον αφορά την ποσότητα του τυριού, θεωρείται υγιεινή ένα κομμάτι όσο ο δείκτης και ο αντίχειράς σας μαζί, ενώ μία φέτα ψωμί δεν πρέπει να αλείφεται με ποσότητα βουτύρου μεγαλύτερη απ’ ό,τι η τελευταία φάλαγγα (αυτή που έχει το δακτυλικό αποτύπωμα) του δείκτη σας.