Τι ώρες πρέπει να τρώτε για να μην παχαίνετε!

Snacks-You-Can-Eat-at-Night

Το βραδινό φαγητό είναι…απαγορευτικό εάν θέλετε να χάσετε κιλά. Ειδικότερα, για να είστε fit πρέπει να σταματήσετε το φαγητό ετά τη δύση του ηλίου, σύμφωνα με νέα αμερικανική μελέτη.  


Όπως απέδειξαν οι ειδικοί, εάν κάποιος περιορίσει το διάστημα που τρώει σε ένα χρονικό «παράθυρο» έως 12 ωρών (π.χ. από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ) και πάψει να τρώει τα βράδια, τότε θα χάσει κιλά.

Με άλλα λόγια, μπορεί κανείς να χάσει κιλά, χωρίς να περιορίσει το φαγητό του στο παραμικρό, απλώς αλλάζοντας τις συνήθειές και τις ώρες του φαγητού του.

Όπως παρατήρησαν οι επιστήμονες τα τελευταία χρόνια, με την αφθονία του τεχνητού φωτός και των ποικίλων «πειρασμών» (τηλεόραση, υπολογιστές, «έξυπνα» κινητά κ.α.), οι άνθρωποι, ιδίως οι νέοι, τείνουν να ξενυχτούν και το ξενύχτι τους συνήθως συνοδεύεται με φαγητό, με συνέπεια να παχαίνουν.

Μετά από έρευνες σε ποντίκια, οι επιστήμονες του Ινστιτούτου Σαλκ της Καλιφόρνια απέδειξαν ότι, παρόλο που δύο οργανισμοί καταναλώνουν τις ίδιες θερμίδες μέσα στην ημέρα, το πόσο θα παχύνουν, θα εξαρτηθεί σε σημαντικό βαθμό από το πώς θα κατανεμηθεί η τροφή τους μέσα στην ημέρα. Φαίνεται πως όσοι τρώνε, αφότου έχει δύσει ο ήλιος, έχουν αυξημένες πιθανότητες να παχύνουν. Αντίθετα, αν κανείς μένει νηστικός για ένα 12ωρο, μετά το 12ωρο που έχει φάει, τότε το σώμα του καίει περισσότερο λίπος και άρα αδυνατίζει.